prowadzenie auta




TOUCH EVO to akcelerator ręczny wykorzystujący czułość kciuka. Nacisk wywierany na urządzenie umożliwia stopniowe przyspieszanie w każdych warunkach jazdy. Kiedy kierującym jest osoba bez ograniczeń ruchowych, akcelerator TOUCH EVO można łatwo odłączyć. Jego instalacja nie wymaga żadnych ingerencji w systemy bezpieczeństwa obecne w samochodzie. Funkcja Park pozwala w dowolnym momencie ograniczyć moc pojazdu o 50%, co znacznie ułatwia operowanie gazem w trakcie parkowania i innych skomplikowanych manewrów.

Główne zalety akceleratora TOUCH EVO:

•zminimalizowana ingerencja w wygląd kokpitu
•prosty montaż, bez wprowadzania modyfikacji w pojeździe
•intuicyjna obsługa
•możliwość instalacji w każdym współczesnym samochodzie
•system ułatwiający parkowanie
•możliwość przeniesienia urządzenia do innego pojazdu
•3 opcjonalne kolory skórzanego paska na nadgarstek (poza standardowym czarnym)



TOUCH EVO






Akcelerator SPEED UP/DOWN zastępuje kierowcom z niepełnosprawnościami pedał gazu. Poprzez naciskanie (SPEED UP) lub przyciąganie (SPEED DOWN) obręczy do kierownicy kierujący może precyzyjnie sterować przyspieszeniem pojazdu. Zarówno SPEED UP, jak i SPEED DOWN wyposażone są w system Park, który w dowolnym momencie może ograniczyć moc pojazdu o 50%, co znacznie ułatwia precyzyjne sterowanie przyspieszeniem w trakcie parkowania lub wykonywania skomplikowanych manewrów.

Główne zalety akceleratorów SPEED UP/DOWN:

•Ergonomiczny kształt
•Intuicyjna obsługa
•Skórzane poszycie dostępne w kolorze czarnym lub jednym z trzech kolorów niestandardowych (beżowy, szary, ciemnoszary)
•Zintegrowany system diagnostyczny
•Dostosowane do różnych kształtów kierownicy
•System ułatwiający parkowanie (Park)

SPEED UP


SPEED DOWN





Hamulec pionowy PUSH to urządzenie zastępujące tradycyjny hamulec nożny. Umożliwia osobie niepełnosprawnej wyhamowanie pojazdu poprzez wywieranie nacisku na dźwignię hamulca. Jest to rozwiązanie niezwykle funkcjonalne, estetyczne, a jednocześnie stworzone w oparciu o zasady ergonomii. Kształt rękojeści umożliwia jej chwycenie, a możliwość wyboru jednego z trzech niestandardowych kolorów jej obicia pozwala na lepsze dopasowanie dźwigni do kolorystyki kokpitu. Hamulec PUSH jest również wyposażony w blokadę hamulca i sygnał dźwiękowy.

Główne zalety akceleratorów SPEED UP/DOWN:

•Intuicyjna obsługa
•Nie ingeruje w systemy bezpieczeństwa obecne w pojeździe
•Możliwość wyboru niestandardowego koloru obicia rękojeści (biały, szary, ciemnoszary)
•Funkcje blokady hamulca i sygnału dźwiękowego (niedostępne w wersji ECO)
•Możliwość zamontowania w każdym samochodzie


PUSH






W jednej dźwignie znajdują się funkcje pozwalające kierującemu kompleksowo sterować prędkością. Poniekąd jest to rozwinięcie dźwigni PUSH, hamowanie przebiega bowiem analogicznie. Przyspieszaniem zaś, kierujący steruje przy pomocy przycisku znajdującego się po lewej stronie dźwigni. Poprzez stopniowy nacisk kciuka na przycisk auto równomiernie zwiększa swoje przyspieszenie. Tak jak hamulec PUSH, SPEED&BRAKE E również jest wyposażony w przyciski sygnału dźwiękowego i blokady hamulca, które można zamontować po prawej lub lewej stronie dźwigni.

Główne zalety dźwigni SPEED&BRAKE E:

•Ergonomiczny chwyt-Przyciski sygnału dźwiękowego i blokady hamulca
•System ułatwiający parkowanie (Park)
•Możliwość dostosowania do konkretnego modelu pojazdu
•Brak ingerencji w systemy bezpieczeństwa






Mechaniczna dźwignia SPEED&BRAKE pozwala na sterowanie przyspieszeniem i hamulcem. W połączeniu z eleganckim designem, jest to rozwiązanie, które dobrze dopasuje się do wnętrza każdego samochodu. Od wersji elektrycznej różni się głównie sposobem sterowania przyspieszeniem. Podczas, gdy w dźwigni elektronicznej odbywa się ono poprzez naciśnięcie przycisku, tutaj należy przyciągnąć dźwignię do siebie. Dzięki temu, używanie mechanicznej dźwigni SPEED&BRAKE nie wymaga większej zręczności. Obsługa hamulca odbywa się (analogicznie, jak w HT-PUSH i HT SPEED&BRAKE E) poprzez pchnięcie dźwigni.

Główne zalety dźwigni SPEED&BRAKE:

•Połączenie sterowania przyspieszeniem i hamulcem w jednym urządzeniu
•Ergonomiczny chwyt
•Przyciski sygnału dźwiękowego i blokady hamulca (niedostępne w wersji “ECO”)
•Możliwość dostosowania do konkretnego modelu pojazdu
•Brak ingerencji w systemy bezpieczeństwa